keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Teemu, päiväkoti -ajan ihastus

Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin kyllä, mä ihastuin ensimmäisen kerran jo ollessani vasta päiväkodissa :D Tämä poika, sanotaan vaikka Teemu, ei ollut samassa perhepäiväkodissa kuin minä. Me tutustuimmekin läheisellä leikkikentällä, jossa kävimme ulkoilemassa samaan aikaan.

Teemu oli samanikäinen kuin minä. Hänellä oli tummat hiukset ja suklaanruskeat silmät, jotka näyttivät tuikkivan, vaikkei aurinko paistanutkaan.

Muistan, että leikimme aina kahdestaan ollessamme leikkikentällä. Me keinuimme kiikuissa vierekkäin, laskimme liukumäkeä ja temppuilimme kiipeilytelineessä. Meillä oli aina tosi hauskaa. Ja voi sitä harmistuksen määrää, kun joko heidän päivähoito-ryhmänsä tai meidän lähti leikkikentältä pois! (Voi juma ku alkaa naurattaa tää muistelu...)

Sit mä muistan, että Teemu kirjoitti mulle kirjeen kerran, harmi ettei se ole enää tallessa. Mä kirjoitin Teemulle kirjeen takaisin, jonka mä annoin sille, kun seuraavan kerran satuimme leikkikentälle samaan aikaan. Oli niin suloista antaa se kirje Teemulle ;D
No jos nyt totta puhutaan, niin siinä kirjeessä, jonka mä Teemulle annoin, oli vain paljon Pocahontas -kiiltokuvatarroja. Että eipä siinä paljon kirjoittamista ollut. En varmaan edes osannut kirjoittaa vielä tuolloin.

Päiväkodissa ollessani juuri nuo leikkikenttä -hetket Teemun kanssa olivat parhaita. Niitä hetkiä en voi muistella hymyilemättä.

Minun ja Teemun päiväkoti -ajoista kirjoitan vielä ainakin yhden postauksen. Lisää pikku-minäni "rakkaustarinoita" on siis tulossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti