tiistai 13. maaliskuuta 2012

Hei

Yhtenä yönä:

Avomieheni nukkui jo vieressäni, mutta minä en saanut nukuttua. Katselin miestäni ja ajattelin olevani todella onnellinen, kun minulla on hänet. Meillä on kaikki perusasiat hyvin: Meillä on yhteinen asunto, koira, minä opiskelen ja miehellä työpaikka.

Aloin miettiä, miten tähän tilanteeseen on tultu. Matkan varrelle on mahtunut paljon tapahtumia, sekä ihastus jos toinenkin. Kuulostaa hassulta, mutta sainkin siinä samassa ajatuksen kertoa teille ihastuksistani, jotka esiintyivät päiväunissani jatkuvasti ennen mieheni tapaamista. Idea tuntui hauskalta, ja niinpä minä ajattelin, että tätä on pakko kokeilla. On hauskaa muistella menneitä, ja minulta löytyykin kasapäin vanhoja päiväkirjoja, jotka ovat pullollaan juttuja elämäni ihastuksista. Eli juttujen ei ainakaan ihan heti pian pitäisi loppua kesken!

Hienoa, jos joku saa iloa tulevista kirjoituksistani täällä. Vieläkin parempaa olisi, jos joku saisi lohdutusta tilanteeseen, jossa ihastus on vain yksipuolista. Minulla on siitä nimittäin kokemusta!

Tervetuloa seurailemaan muisteloitani :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti