torstai 15. maaliskuuta 2012

Päiväkoti -ajan ihastukseni, osa 2

Minun ja Teemun hauskoista hetkistä leikkikentällä ei hirveästi saa juttua, sillä me emme nähneet kovin usein, ja me todella olimme lapsia (!), eikä mulla ole jäänyt mieleen kuin juuri ne tapahtumat, mitä olen täällä jo kertonutkin ja mitä aion tässä postauksessa kertoa.

Kaikista hassuinta/söpöintä, mitä minulle ja Teemulle sattui lapsena, oli se, kun sanoimme menevämme isona toistemme kanssa naimisiin :DD Voi meitä... Eipä sitä lapsena voi ymmärtää kaikkea, mitä suustaan päästää.

Meillä oli hauskaa niin kauan kuin olimme päiväkoti-ikäisiä. Mutta sitten alkoi koulu. Teemu asui kaupungissa ja minä vähän matkan päässä syrjäkylällä, joten aloitimme koulutiemme eri kouluissa. Kuulostaapa surulliselta, suorastaan traagiselta.

Sellainen oli (hyvin) pelkistetty tarina minun ja Teemun ajasta päiväkodissa. Mutta meidän "juttumme" ei vielä loppunut tähän, sillä Teemun ja minun tiet kohtaavat vielä ;) Kirjoitan vanhemmasta minusta ja vanhemmasta Teemusta sitten, kun sen aika tulee.

1 kommentti:

  1. Voi ei, aikas söpöä. Mullakin tais olla Teemu-niminen "ihastus" päiväkodissa. :)

    VastaaPoista